top of page
תמונה1.png

אנשים. תהליכים. הטמעה. טכנולוגיות. תוצאות.

TECH.png
one

בחירה, הקמה והטמעה של מערכות Call Center טלפוניה, הקלטת שיחות ומסכים

מוקדי הלקוחות, מכירות ושירות ניצבים בחזית החברה בזמן שגרה ובמצבי משבר. מענה מותאם להיקף הפניות מוביל לשביעות רצון לקוחות גבוהה, לחוויית לקוחות יוצאת מהכלל ולעמידה ביעדים העסקים.

תהליך היעוץ והלווי כולל פתרון מקצה לקצה:

  • איפיון דרישות עסקיות והכנת RFP מפורט ומדויק.

  • בחירת פתרון וספק מיישם בהתאמה לצרכי החברה.

  • תכנון הפתרון בהתאם להיקף וסוגי השיחות, סוגי הלקוחות, מספר המשתמשים, הפונקציונאליות הנדרשת, הממשקים, הפריסה, התשתיות והתיאום עם ערוצי ההתקשרות הנוספים.

  • ניהול הפרויקט עד להטמעה מוצלחת.

CALL-CENTER-2.png
two
olution-branding-concept.jpg

בחירה, הקמה והטמעה של פלטפורמות לתקשורת רב ערוצית

הלקוחות נמצאים בדיגיטל וחשוב לתת להם את המענה במקום שבו הם נמצאים, בערוצי ההתקשרות WhatsApp, רשתות חברתיות, צ'אט, דוא"ל, הודעות טקסט, iMessage.

תהליך היעוץ והלווי כולל פתרון מקצה לקצה:

  • איפיון דרישות עסקיות והכנת RFP מפורט ומדויק.

  • בחירת פתרון וספק מיישם בהתאמה לצרכי החברה.

  • גיבוש אסטרטגיית דיגיטל חדשנית ומקיפה הנותנת מענה טכנולוגי (בוטים, ממשקים, הודעות) לצד מענה אנושי מותאם (שפה, תסריטי שיחה, שיטת מענה).

  • ניהול הפרויקט עד להטמעה מוצלחת.

three

בחירה, הקמה והטמעה של מערכות CRM

מערכת CRM הינה מערכת עסקית מרכזית בחברה, באמצעותה ננהל את הפעילות מול הלקוחות, נממש תהליכים חוץ ופנים ארגונים, נקדם את המכירות, נשדרג את חווית הלקוחות ואת שירות הלקוחות, נתייעל וניזום פעילויות עסקיות.

 

תהליך היעוץ והלווי כולל פתרון מקצה לקצה:

  • איפיון דרישות עסקיות והכנת RFP מפורט ומדויק.

  • בחירת פתרון וספק מיישם בהתאמה לצרכי החברה.

  • גיבוש תפיסת ניהול קשרי הלקוחות, הגדרת אובייקטים, תהליכים, אוטומציות, ממשקים.

  • ניהול הפרויקט עד להטמעה מוצלחת.

CRM2.png
four
crm.jpg

בחירה, הקמה והטעמה של מערכות לניהול ידע

מערכת ניהול ידע מאפשרת לארגן את הידע והמידע כך שהמידע הנכון יהיה נגיש לעובד הנכון בזמן הנכון בנוחות, ביעילות ובמהירות. זאת, לצד מימוש ביצוע תדריכים "קרא וחתום", מבחני ידע, מנגנוני חיפוש מהירים, עדכונים והודעות.

.

תהליך היעוץ והלווי כולל פתרון מקצה לקצה:

  • איפיון דרישות עסקיות.

  • בחירת פתרון וספק מיישם בהתאמה לצרכי החברה.

  • גיבוש שיטת ניהול הידע, בניית תבניות מותאמות, שפה ומחשבונים.

  • ניהול הפרויקט עד להטמעה מוצלחת.

five

הקמה וניהול תשתיות תקשורת ומחשוב

פרויקטים בתחום התשתיות מורכבים הן מהצד הטכני והן מהצד המתודולוגי. חברת 1iT עובדת איתנו בשיתוף פעולה בתחומים תקשורת, אבטחת מידע, דואר אלקטרוני, ניטור שליטה ובקרה, מחשוב ענן, שרתים, תחנות עבודה וניידים, גיבוי ואחסון.

חברת 1iT נותנת פתרון מקצה לקצה למנהלים לאורך כל מחזור החיים של הפרויקט, החל מהכנת תוכנית אב מותאמת לגודל החברה (מחברות קטנות ובינוניות ועד לארגונים), הגדרת דרישות ויצירת מפרט לספקים (RFP/SOW), בחירת ספק וליווי הפרויקט והכל מבוצע מצד הלקוח. www.1it.co.il

female-hacker.jpg
bottom of page