אודות

רויטל סגל יעוץ עסקי revital segal
1/17

הרצאות
​- יותר מכירות ב 7 צעדים
- שרות במהופך C2H

- מחוויה לתוצאה

- מנהלים שינוי ב 4 שלבים

* ניתן למצוא פירוט בתחתית עמוד זה​​

 

קורס מוקדים ייעודי למנהלי מוקדים ולמנהלי צוותים במוקדי מכירה ו/או שירות

- האקדמיה למנהיגות ולמכירות - תכנית מותאמת למנהלים במוקדי מכירה.

- האקדמיה למנהיגות ולשירות   - תכנית מותאמת למנהלים במוקדי שירות.

תוצרי הקורס:

הקניית ידע וכלים יישומים למנהלים ולבעלי התפקידים לניהול נכון באולם המוקד

שגרות עבודה מרכזיות לניהול מכירות ו/או שירות, התייחסות מעמיקה למשימות ולאנשים

מודל מנהיגות יישומי מותאם למוקד הספציפי

 

סדנאות

- סדנה למצויינות בשירות: שירות במהופך

- סדנת לשיפור תוצאות המכירה: בשבעה צעדים

 

ההרצאות, הקורסים והסדנאות מותאמים ספציפית לצרכי האנשים ומטרותיהם.
ניתן להתאים את התכנים למסגרות זמן שונות.

 

הרצאות

יותר מכירות ב 7 צעדים

ניהול המפגש בין המוכר ללקוח כך שבשורה התחתונה תתבצע מכירה

שיטה מעשית, אפשרית, מנסים, מצליחים, מוכרים

הרצאה מעשית, המשתתפים לומדים שיטת מכירות פשוטה וברורה ליישום מיידי

 

שירות במהופך

האם ניתן לקיים עולם בו מקבלי השירות הם חלק מחוויית השירות

מי הלקוחות שלנו? באילו מצבי שירות אנו מתמודדים? כיצד נרתום את מקבלי   השירות להיות חלק מחוויית השירות

בהרצאה מוצגות שבע שיטות ליישום באמצעות דוגמאות פרקטיות מהארץ ומהעולם, מענפים ומתחומים מגוונים

הרצאה מעוררת השראה המעודדת את המשתתפים לחשוב על כיוונים ורעיונות ליישום

 

מחוויה לתוצאה

אנשים שמים דגש משמעותי על החוויה. לא מעוניינים רק בהיבט הפונקציונלי של השירות או המוצר

החוויה עשויה ליצור קשר רגשי בין אנשי החברה ללקוחותיה

חוויה חיובית מגבירה את נאמנות האנשים

בהרצאה מוצג מודל יישומי המאפשר יצירת הבנה עמוקה של הלקוחות תוך התייחסות למטרות, זיכרון, מעורבות, עמדה, השפעה, אווירה וייחוס. בלווי דוגמאות מהארץ ומהעולם. מענפים ומתחומים מגוונים

הרצאה מעוררת השארה המשלבת הקניית ידע אקדמי ודוגמאות פרקטיות

מעודדת את המשתתפים לחשוב על כיוונים ורעיונות ליישום

 

מנהלים שינוי ב 4 שלבים

עומדים לפני ביצוע שינוי משמעותי? זה הזמן להקשיב להרצאה שעושה סדר בתכנון והערכות לעשייה

מה חשוב לתכנון ולבצע בכל אחד מארבעת השלבים: תכנון, התארגנות, השקה והטמעה

הרצאה מעשית, המשתתפים מקבלים כלים יישומים לתכנון ויישום השינוי

 

ההרצאות הינן במתכונת הרצאות משתפות, המשתתפים מעורבים וקיימת האפשרות לשאול שאלות

 

צוות המרצים / המנחים: רויטל סגל וד"ר חנן מיכאלי

הגדלת מכירות
ניהול, מנהיגות
מצוינות בשירות
מוקד טלפוני
רכש אופטימלי
תשתיות תקשורת, מחשוב