ניהול

פיתוח קשרי לקוחות, הערכות מקצועית יעילה מול לקוחות​

 

מחלקות קשרי לקוחות, מוקדי שירות הלקוחות ויחידות שימור לקוחות אחראים ליצירת הקשר עם הלקוחות, לשימור וטיפוח נאמנות הלקוחות לאורך זמן ולתחזוקת הקשר בעת שגרה ובעת משבר.

כדי להצליח במשימות מורכבות אלו חשוב:
1. לפתח יכולת להשתנות ולהשתפר באופן מתמיד כדי לענות על ציפיות הלקוחות
2. לקבל משוב בזמן אמת ולהגיב בזמן אמת
3. להכיר את הלקוחות ולהבין את הצרכים שלהם
4. לייצר ממשקים הדוקים בין כל היחידות המרכיבות את שרשרת השירות כך שהלקוחות יעברו בבטחה בין חוליות השרשרת מבלי להרגיש ב"חולייה החלשה"
5. להתייחס לשירות כמרכיב חשוב ומשמעותי בשגרת העבודה בארגון
6. לתת כלים לנציג בקו ראשון להפתיע את הלקוח בחוויית שירות ייחודית ומפתיעה