ניהול

שיפור הישגי המכירות


שיפור הישגי המכירות טומן בחובו מכלול שלם של רעיונות, פעולות, תהליכים ותפיסות שמטרתן להביא לשינוי חיובי מתמיד במכירות.
- הגדלת מחזור מכירות וגיבוש אסטרטגיית מכירות.
- ניהול ביצועים, ניהול שינויים וניהול זמן נכון.
- שיפור עצמי.
- שיפור מיומנויות מכירה.
- שיפור הנעת אנשי מכירות, שיפור המוטיבציה
- שיפור מקצועי, הרחבת והעמקת הידע באשר לשירות / למוצר ולסביבתם.
- שיפור ניהול המכירות וניהול הביצועים.
- פיתוח מנהלים.
- ביצוע הדרכות מכירה, סדנאות מכירה, סימולציות משחקי תפקידים, ניתוח מקרים ותגובות.
- שיפור מיון, גיוס, הכשרה, בקרה והערכה של אנשי מכירות.
- שיפור תהליכי מכירה ותהליכים בארגון.
- שיפור מכירות באינטרנט.
- ועוד.


שיפור הישגי המכירות מורכב מאוסף של פעולות שמבצעים בכדי להגיע ליעילות מרבית להעצמת המכירות במשאבים הקיימים.
בכדי להניע תהליך של שיפור הישגי המכירות יש להבין את החזון ואת מטרות החברה, לבנות "חליפה מותאמת ארגון"  הכוללת את בחירת השינויים והתהליכים שיש לבצע.

CoDo יעוץ עסקי יישומי
  • Wix Facebook page
  • Instagram App Icon
  • LinkedIn App Icon

© Revital Segal 2013